Kancelarija za IT i eUpravu kontinuirano unapređuje broj i kvalitet elektronskih usluga koje nudi građanima i privredi kako bi javna uprava bila što više dostupna, u svakom trenutku i sa bilo kog mesta, a stavovi i mišljenja korisnika u različitim istraživanjima koje se redovno sprovode predstavljaju osnov za dalji razvoj i unapređenje usluga na poratlu eUprave.
U najnovijem istraživanju agencije Ipsos vezanim za stavove o ovo poratlu zadovoljstvo građana i privrede je na zavidnom nivou.
Naime, 88 odsto građana i 97 proceanta privrede je zadovoljno brzinom pružanja elektronskih usluga, dok je 86 odsto građana i 95 odsto privrede zadovoljno poslednje korišćenom elektronskom uslugom. Čak 90 proceantaje zadovoljno brojem usluga na portalu eUprava. Takođe, 95 odsto privrede je zadovoljno jednostavnošću korišćenja elektronskih usluga.
Rezultati ovog istraživanja, takođe govore da šest od deset građana Srbije više voli da završava administrativne obaveze onlajn, što je značajno više nego pre godinu i po dana, a čak tri četvrtine privrede danas radije bira elektronski šalter umesto odlaska u državne institucije. Kao najveću prednost elektronskih usluga javne uprave, korisnici ističu uštedu vremena koje bi inače proveli čekajući u redovima državnih ustanova.
Broj građana koji imaju nalog na Portalu eUprava neprekidno raste i sada iznosi 2,2 miliona. Najčešće korišćena usluga je zakazivanje termina za ličnu kartu ili pasoš, dok je eSanduče funkcionalnost koja beleži izuzetan rast upotrebe u odnosu na 2023. godinu.Značajno više korisnika danas pristupa portalu eUprava pomoću mobilne aplikacije.